• Техническа поддръжка: 0879 680 720
Ръководство за работа с административен панел
add.bg

Добавяне на събитие

     За да добавите събитие отидете в категория Събития  и натиснете бутон Добави.

 

 

     Отварят се опциите и настройките, за добавяне на новината.

 

 

 

     В поле Настройки се избира датата на публикуване на събитието или се оставя автоматично зареждащата се текуща дата.  Попълват се и дата на начало на събитието и дата за край на събитието. Модулът е  особено удобен за публикуване на промоции, конкурси, изложби, състезания и т.н.

 

     В поле Основна информация се попълва:

  • Имe – препоръчително е да е възможно най-кратко, да не съдържа специални знаци (, „ ; ! ? и т.н.)
  • Заглавие – това е заглавието, което се вижда при отваряне на събитието и може да е по дълго от името;
  • Описание – препоръчително е да се различава от заглавието и да е пояснително изречение към него.

      В поле Съдържание имате възможност да публикувате текст, връзки (хиперлинкове), документи, изображения и видео.

 

     След  добавяне на желаните елементи и настройки натиснете бутона Добави и ще можете веднага да видите събитието в сайта.